mandag den 17. september 2012

Erling

Med mange andre projekter på tapetet kom min version af Elge Helge - Elgen Erling til at tage meeeeget lang tid! Men hold nu op han var værd at vente på!

Elgen Erling
Og inden han skal gives videre til mine dejlige nevøer, er der allerede blevet leget en del med ham!

Just hanging
To be or not to be....
Alt i alt er jeg helt tosset med ham og overvejer kraftigt om jeg ikke må i gang med en til mig selv også! Opskriften på Erling er hentet hos Cecilie - her hedder han som sagt Helge. Geviret er Erlings eget :-) Nu håber jeg han kommer til at hænge godt i sit nye hjem!

4 kommentarer:

  1. Det er et skønt gevir, du har lavet. Har du skrevet ned hvordan? Så kunne jeg frygtelig godt tænke mig at tilføje det opskriften under dit navn, hvis det er ok?

    ... Og C er vel nok en lækker Erling model;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun bliver så dejlig brun og frisk af at have fået sommerhus :-) Jeg sender dig geviret på email! Tak :-)

      Slet
  2. I er søde. :-) Stiller gerne op igen. Hvem vil ikke fotograferes med både en Helge og en Erling. Hmmm

    SvarSlet
  3. Hejsa. Jeg kunne rigtig godt tænke mig opskriften på Erling geviret. Vil du evt sende den til mig på:
    Cirkushaarby@gmail.com
    På forhånd tusind tak

    SvarSlet