tirsdag den 24. april 2012

Status for Sisyfos


42% - spot on på planen! 75 ud af 180 lapper. I starten gik det strygende og jeg kom en masse foran i forhold til de 3 lapper jeg skal lave om dagen, men så kom der et polterabend i vejen - ironisk nok var det hende, der skal have tæppet som skulle fejres. Det kommer der nok også et indlæg om, for det var altså en fin dag!

Men mens vi venter på Sisyfos (aka Miws) skal I lige se mit über nerdie status ark:


Jeg ved ikke hvad det er med mig, men ALLE projekter bliver bare lidt sjovere, hvis man kan måle og følge sine fremskridt. Det gælder løbetider, penge og ikke mindst krea projekter. Målet er selvfølgelig at se positive tal, som hvis nu jeg i stedet var oppe på 80 lapper:

Ahmen, det er da dejligt!

Nedenfor er en anden slags status eller sneak peak på det ene hjørne af tæppet. Det er lige før jeg ikke kan holde strategien og begynder at sætte sammen i parallel.....

2 kommentarer:

  1. Du er da simpelthen så sjov Marie!
    Vi må arrangere en hæklehygge her i forsommeren, så vi kan få sludret:)
    Kh Cecilie

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Helt sikkert! Synes det var så hyggeligt i marts - det var en skam du ikke var der. Jeg er game anytime!

      Slet